گذشت زمان

آیا گذشت زمان همه چیز را حل می کند؟

846 557 آگاه
“گذشت زمان همه چیز را حل می کند”

آیا واقعا گذشت زمان به تنهایی می تواند زخم ها و دردهای روانی شما را بهبود بخشد؟ آیا واقعا زمان حلال تمام مشکلات است؟

اگر پاسختان مثبت است بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که عقب نشینی کنید، دست روی دست گذاشته تا گذر زمان به نحوی جادویی تمام مشکلات، غم ها، ترس ها، احساس گناه و خشم ها را از شما دور کند، اما آن هنگام که تغییری در خود احساس نکنید شاید  این سوال برایتان پیش آید که چقدر زمان لازم است تا از احساسات ناخوشایند خود رها شوید؟ دو ماه؟ یک سال؟ پنج سال؟ و یا اصلا چرا این نسخه ی گذشت زمان در موارد دیگر صادق نیست؟ مثلا هنگامی که مریضی جسمی دارید و یا به شغلی مناسب احتیاج دارید چرا آن را تنها به زمان نمی سپارید؟ چرا به دنبال راه درمان مریضی جسمی می روید؟ چرا برای یافتن شغلی مناسب تلاش می کنید و مدام در حال جست و جو هستید؟

بهتر است بدانید در بسیاری موارد بعد از گذشت مراحل اولیه  و بعد از گذشت هفته ها و ماه ها زمانی که با واقعیت زندگی روبرو می شوید وارد برهه ای از زمان خواهید شد که اوضاع وخیم تر می شود، بنابراین گاه گذر زمان نه تنها باعث بهبود نمی شود بلکه می تواند همه چیز را خراب تر کند.

گذر زمان به تنهایی چیزی را درمان نمی کند بلکه تنها به دفن مشکلات در عمق ذهن کمک خواهد کرد به جای امید به گذر زمان بهتر است در راستای حل مشکلات و بهبود خود عمل و تلاش کنید

نظر شما